Chaaaaabbbaaaah !!!

Chaabbbaaah baby's. :D
Ahfan..vad säger man om gårdagen då?!
Fyfan vad nice asså! ;D
Dagen började med att jag typ vakna, käkade frulle.. sen
fixa mig , (-:
Sen börja jag bråka med mamma och skit..
men sen stack jag ner till stan.. skulle möta frida där för vi skulle till kupolen , ^^
Så ställer vi oss vid busshålssplatsen , och då kommer det en
brud, och en kille fram till oss och typ frågar vart vi ska ^^
Vi typ.. : ehm.. kupolen?:p
Dom bah: aha..men är det jätte viktigt ?
Vi typ : ehm... nejdå (:
Dom bah: Okej , vad bra! För vi tänkte om ni ville vara statister till en musikvideo?
asså vi ska börja spela in den typ nu, så berätta hon att hon typ va bästa kompis med bög-Magnus
från Ullared och massa shiit..
Iaf så gick vi med dem och skulle spela in den där musikvideon, ^^
Vi skulle typ sitta och käka pizza och typ bara prata, ^^
Grymt kul vare fan ! :D
Det var vi och flera andra som var statister dåe. ^^
Artisterna var  Elov&Beny, och låten heter 15minuterenkvart ^^
Det finns en trailer ute på youtube, ^^
men sen kommer Emelie (en tjej vi träffa där)
Och hennes moster NAtalie höra av sig när den är klar och ligger uppe på youtube
och kommer ut på tv, ! :D
Sjuukt pinsamt om den delen när dem filma precis vid min mun när jag käka kommer med! :D
Ahahaah  , fett cooolt , !
Jag och frida e värsta MOVIESTARS! :D<3333


Sen skulle vi vara med på nåt mer skit oxå. men jag började måså jääävla illa så vi skippade det, drog ist till ica maxi och köpte EDE! :D
MUMS!!! ;***
sen stack men hem och typ chilla, grymdag!!
Pusspådeeen !!!!<3333





Kommentarer
Postat av: Emma

Fick ni träffa Elov & Beny?? :O

2010-01-17 @ 10:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0