Chaaabbaaah!! ;)

chaae blorräään =)
det blev ingen tjejfest igår, pga att therese åkte in till akuten för att operera bort blindtarmen! "/
gud så orolig jag är,
drömde värsta mardrömmarna om henne och operationen inatt, ..
men jag hoppas verkligen att hon mår bra (:
Iaf så blev dt käka med syrran och adde igår kväll och se film och mysa (:
sen stack jag hem , kika film och snacka med anton (:
Fast som vanligt så var jag juu sååå super social , :p
tihih, jag är bäst på att somna assså :P
förlåt för det anton :P
Idag blev det att tare chill, se film, duscha sen måla naglarna (Y)
Nu ska jag ut med min babe (L)
sen in och plugga-.-'

Btw, så ska jag börja hissa och dissa varje söndag nu :)

så det kommer en hiss&diss litesenare ! ;)
Pusspåer ! ;**

//E.klasson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0