Tjeeeeeeennaaah ;**

Dagen var väl helt underbar fram tills en viss sak..
Dagen började med att vakna tidigt av att älskling smsade mig, ;)
Sen efter jag fixat mig så drog jag och Linnea till stan, skrattade åt lite penssionärer^^
Sen stack vi till falun och kollde på lite kläder men hittade inget ^^
Sen visste jag vart veroModa låg.. men sen ställde jag mig tiiep utanför och bara : Men det ska vara här någonstans^^
Så kollade jag lixom på dt men hoittade dt ändå inte så då gick vi och fråga personalen inne på kappahl!! :p<333
Sen efter Falun stack Vi tillbaka till borlänge.. kollade på fula killar som stylade med sina bmx:er mitt framför oss ^^
Sen stack vi till coop, och jah vad säger man.. jag och Linnea längtar tills vi flyttar ihop och får åka och handla själva (Y :P<333333333
Efter coop satt vi och käka nåt grejs med yogurth som vi köpte ^^
Och massa godis^^
Sen snacka jah med Gurra för jah var ashyyyper ^^
Sen stack vi tillbaka till centrum, sen gick vi till kfum hallen, för jag skulle leta efter Simon för jah skulle snacka med honom :)
Men vi hittade två andra pojkar där ist, Joel och Liam :)
Kulkul:)
Sen börja vi dra oss mot stan, men sen blev dt tårar.. och skit.
Sen gick vi bara nånstans.. så var vi påväg genom tågstationen.. men då fråga Linnea vart vi var påväg, och då kom vi på att vi gick åt helt fel håll ^^
Vi skulle till stan ^^
Sen satt vi där och chilla sen tog jah bussen hem , ^^
Frösihjäl när jah gick från bussen hem, sen käka jag :)
sen skrev jah ett brev.. sen nu pratar jah med älskling och sitter här ;D <3
Underbardag, :*
Pussspåden! <3

Kommentarer
Postat av: Pontus nr 6 ^^

Jag såg er vid tågstationen ^^

2009-10-11 @ 00:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0