Go'kväll ;D <333333

Hahahha!!
Vikken jäävla dag med Linnea ^^
Vi skämde ut oss rejält assåew ^^
Linnea lånade min jacka, sen skulle hon ta av sig den.. men då fick hon inte av den ^^
För dragkedjan dampa :p
Så vi stod lix utanför Ö&B och det var fett många människor runt om oss, och jag ställer mig på en jävla bänk, skriker åt Linnea att dra upp armarna så tog dt ca en kvart innan vi fick av henne jackan ^^
hahaha sen inne på ö&B Höll Linnea på att välta ut en godishylla ^^
Och jag och Linnea brister ut i skratt jag ställe rmig med benen i kors och skriiker ut att jag hålle rpå attr kissa på mig och skrattar som fan samtidigt ^^ :p<333333333333
Sen sprang vi i regnet till bussen oxåe, och höll på att halka ^^
Och jah massa, :p
Ajah,
Tack för dagen ;***
Pussssssssssssssssssssssss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0