Chachaaaaaeeh! ;**

Idag har fan varit en av de jobbigaste dagarna på länge -.-
Först försover man sig.. toppen (Y)
Sen jag som inte kan äta frukost börjar ett långt jobbigt pass med styrketränig/kondition.. underbart! -.-INTE!
Sen är skolan lika jobbig som vanligt..
Sen ska man börja på Jujutsu igen.. och då har vi först på¨måndagar övergångsgrupp 17.30-18-30
Sen vuxengrupp 18.30-20.00
UNderbart!!!
Fast övergångs gruppen vad inställd idag, men vuxengruppen.. fyfan vad drygt det var.. jag hade träningsverk i benen från dansen igår, sen styrke/konditions passet på jumpan.. sen nu vuxenträning i  1½ timmen..
Nu kan jag knappt gå .. och sen slog jag i foten och skadade den på jujjen, men härfdade ut med ett leende och sket i dt (:
Sånn jävla respekt för de där vuxna assåew, och tränaren :)
Var efter träningen jag kände att jag hade jääävligt ont.. hälscenan dampar -.-
Nu sitter man här nyss duschat och käkat, helt underbart med en dusch ;D
Sen direkt när jag kom hem så drack jag tre jääävla glas mjölk oxåe, bara för dt e bra för skelettet :)
Tihihi, Pratar iaf med älskling nu och ska väl kolla bdb sen göra nåt,
Pusss ;**
Ful bild ja vet, men palla leta bild ^^

Kommentarer
Postat av: someone

Hur vare med löftet? O.o

2009-10-10 @ 17:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0