Älskling.. förlåt! '

Jag har aldrig riktigt känt det såhär..
jag lever och hoppas men det känns som jag är nykär.
Jag älskar allting med dig,
det sättet som du ler gör det varmt i hela mig.
Jag saknar de stunder vi hade, vi två tilssammans.
gud vad jag sakanr dig!
Jag sätter mig ner sätter pennan i blocket,
grafiten den rinner och en tår faller under ögonlocket.
Jag är så lycklig att jag har dig just nu,
när allting var som värst var min räddare du.
Om jag skulle skriva allting jag känner för dig,
skulle det inte kunna få plats.
Jag älskar dig det är allt jag vill att du ska veta,
och utan dig skulle jag inte vara nåt..
Jag skulle nog inte finnas.
Förlåt för att jag sårade dig stort, och förlåt för
alla mina jävla värdelösa ord.
Vi gjorde båda fel..
vi har lika stor del.



Förlåt!'

Stupid girl'
I should have know, '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0