AldrigAldrig gråtit så mycket..

Att sånna jävla ord kan såra så mycket.
Att de där orden kan betyda så mycket.
Alla dagar det var vi..hur ska jag orka vänta?
Eller egentligen är frågan, hur ska jah orka kämpa?.
Mina vänner sa hela tiden att du inte behandlade mig på bästa sätt.
Nu när allting är slut, tror jag faktiskt de hade rätt.
Att bli sårad, om och om igen, det är sjukt!
hur ska jag kunna älska någon igen?
Du var mitt allt du var min himmel min jord,
varför händer detta?
varför tror jag på alla dessa ord?.
Jag hoppades sist och det slutade bra,
men nu vet jag inte längre om jag ens är kvar eller ska dra.
Jag vill inte alls tro på dom,
men kanske var det fel att faktiskt börja om.
För det blev ju bara samma jävla skit!
Du vet inte hur jävla mycket jag har slitit,
för att det igen skulle bli vi?.
Jag orkar inte mer, mina känslor blir ändå bara fler.
Jag gick till rälsen tog steget ut och tåget kom,
men dum som jag var så vände jag mig om.
Jag har aldrig gråtit så mycket..
mina lungor är fulla av blod fär mitt hjärta det
sprack, och du tog allt du bara drog!


Som jag sa så spelar det ingen roll hur mycket jag såras,
för jag kommer ändå alltid älska dig fredrik forsberg.

Kommentarer
Postat av: jacobblomqvist@bdb

mkt Fin text :)

2009-10-26 @ 21:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0