Jag kan inte få allt, men just när jag förlorar dig kan jag inte le igen..

Jag vet inte varför men nu när du är borta så kan jag inte le längre.
När du inte finns här så kan jag inte sova på nätterna, inte koncentrera mig i skolan .
jag kan inte göra något utan dig.
Du behöver inte göra något du behöver bara finnas där.. men nu är du borta.
Du såg mig för den jag var, inte för den jag såg ut.
Jag vet inte varför men jag kan bara inte leva när du inte finns vid min sida.
Allt som händer runtom mig bryr jag mig inte om..
Min önskan är att du förlåter mig.
Men jag förstår att det är svårt efter allt som jag gjort dig.
Men jag vill bara veta om jag någon gång kommer få vara lycklig igen?
Jag saknar dig det är allt jag vill att du ska veta.
Men när jag såg dig idag.. så såg du lycklig ut iaf.
Jag ska försöka att glömma dig för du är ju lycklig ellerhur?,
Så länge du mår bra så borde jag vara nöjd.. men det är så svårt att spela lycklig hela tiden.
Så dum jag var som trodde att du skulle sakna mig..
Du har redan glömt mig ellerhur?..
Jag har så många frågor, utan svar.

Imissu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0