Hejj...

Chaaabbbbaaah, är typ ganska lack på att alltid bli sjuk hela tiden nu..
Är sjukt hes.. tappat rösten typ 15 gånger idag -.-'
Ska sjunga på fredag inför hela skolan med Linnea.. hmm.. KÄMPA!
Jävla äckelröst.. jag låter typ som en knarkarkille på 80år ! -.-'
Sjukt underbart..
jag och pappa drog iaf till apoteket idag.. fick några jävla tabletter som jah ska käka tre ggr om dagen , plus halstabletter..om det inte blir bättre måste jag uppsöka läkare.. FUN!
Bäst för den där skiten att den funkar!


Sitter här nu och dukar musik och typ chattar och saknar min älskling somfan :'(
men får ju träffas i morrn :D
Ska iaf dra ner nu och värma mjölk som jag sedan ska ha i honung i och dricka.. as bra för halsen tydligen.. (Y)
Det är inte lika gott dock..
ah juste dom på apoteker sa att om jag ska KÄMPA för att bli frisk till på fredag då jag ska sjunga så får jag typ inte prata tills på torsdag.. kommer bli en tyst dag i morrn (A)

Ajah, måste ner och fixa mjölk&honungs bajset nu..

Pusssspåer ! ;*

// E.klasson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0