Chaaabbbaaah!;*

Underbar dag. vadå?!-.-'
Fyfan , !
Först kunde jah inte somna förens typ två halv tre inatt..underbart lix,!
Sen måste jah upp sju,mår as illa fast jag gissa på att det var för att jag inte ätit sedan söndags eftermiddag.
Åkte till skolan, har ju skadat knät när jag ramla och skulle fånga Maloo.. och det var bollspel sjukt kul..-.-'
Så jag och Stackars Jasmine som hade ramlat i trappan igår körde 21:an med basket saken , det var kul för jag låg etta först, men sen tog hon igen och jag var typ en millimeter från att träffa hela tiden men BAJSBOLL! -.-'
Sen började jag må skit illa.. höll typ på att spy.. men fortsatte ändå.. sen när jah skulle kasta bollen, så händer något med min arm så jah inte kan röra den.. så då måste jag kasta med bara höger hand.. JAsmine vann överlägset kan jah säga ^^
Sen efter Jumpan klär jah på mig och bestämmer mig för att åka hem.. men var tvungen att vänta på frida som hade min skåpnyckel mina mobiler och mitt busskort.. sen när typ alla gått förutom Linnea så
springer jag in på toan och KRÄKS, !
USCH!!!! :S :'''(
Sen åkte jah hem iaf.. höll på att nästan kräkas på bussen, men som tur var gjorde jag det aldrig.!
Sen när jah kommer hem måste jah byta rent i sängen IGEN andra gången denna vecka.. för att Maloo spytt, !
Jag har visst smittat henne med Vinterkräksjukan, dock har mamma blivit frisk iaf :D
Sitter här nu och lyssnar på underbara Ulrik MUnther! :D<33333333

Ska väl typ logga in på bdb och msn eller nåt nu, !

pusspådenäckligamorgonen! -.-' <3
//E.klasson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0