Chaaaabbbbaaah! :D

tänker inte be om förlåtelse för att jag inte uppdaterat på ett tag , för har inte sagt att jag ska göra det varje dag heller :p

iaf så tänkte jag berätta om nattens händelser.. det var fan den värsta natten i hela mitt liv  !
För två lördags kvällar sedan så var patricia (min syster) med Adde (min systers pojkvän)
I sin lägenhet med Deras 5månaders son Antonio,
och då hör de ett ljud, men tänker att det var ett djur.
det lät typ som om någon gick utanför.. :s
Sen för en lördagskväll sedan så  var patricia hemma ensam med Antonio och då hör hon hur hundarna börjar skälla och hör hur någon står utanför fönstret på baksidan, hon får panik och ringer upp mamma och adde dit så dom går runt och kollar men ingen är där fast dom ser stora fotspår..
Sen nu igår kväll så var Adde borta igen och jag var där med Patricia och Antonio, hundarna hade skällt hela kvällen men vi satt i köket med datan framför oss och persienerna uppdragna för då tänkte vi att ingen skulle våga komma!
Men sen kollar petty mot fönstret och då stor det en hukad svartklädd man med något svart på huvudet och när vi ser honom så skriker vi och han reser sig och springer därifrån, ..emellan de här två lördagarna så skillde det bara en timme.. jag orkar inte gå in på detaljer men jag skakade så sjukt mycket och var så galet rädd.. har aldrig varit så rädd i hela mitt liv förut..!
Vi ringde iaf polisen som skulle rapportera det..
Sen på morgonen såg vi fotspår i storlek 45- uppåt .. och sen snackade vi med grannarna som oxå sätt honom!
Jävla äckelgubbe!
Livsfarligt, !!!!



Sen hände det bästa i mitt liv kvällen igår oxå (:
12/12- 2009 Jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0